Kárügyintézés menete villámcsapott tévéknél


1. Étesítse biztosítóját

Ha vihar után nem működnek berendezései, értesítse a káreseményről biztosítóját lehetőleg egy napon belül.
A kárfelvételt követően a biztosító közli Önnel, hogy első lépésként kárszakértőt küld, vagy azonnal megkezdhető a készülék átvizsgálása, szakvéleményezése szakszervízben.

2. Hívjon a TV átvizsgálás időpontjának egyeztetése miatt

A tévé átvizsgálása után az árajánlatból kiderül, hogy gazdaságos-e a javítás. Ha igen, a javítás teljes össszegét visszatéríti a biztosító. Ha gazdaságtalan lenne a javítás, akkor selejtezésre kerül a készülék.
Ekkor a biztosító a szakvélemény alapján meghatározza a tévé használati értékét majd
kifizeti a kárt és a szakvéleményezés díját is.

3. Szakvélemény és számla beküldése a biztosítónak

A Szakvéleményt és a számlát el kell küldeni a biztosítónak.

4. Biztosító kifizeti a kárt

A megállapított kárértéket és az átvizsgálás költségét visszafizeti a biztosító
a javítási számla és szakvélemény alapján!
Selejtezés esetén a készülék értékének meghatározása biztosítónként eltérő lehet.
Általában 2-3 éves korig új áron térít,
3-7 éves kor között az új árhoz képest bizonyos mértékű avultsággal számolnak (az új ár 50-80%-ára számíthatunk)
ennél idősebb tévék esetén általában az új ár 20-50%-át fizeti általában a biztosító*.
Javításkor az idősebb készülékeknél is a teljes össszeget téríti a biztosító
a javítási számla és szakvélemény alapján!

*csak tájékoztató jellegű adatok, a megrendelőim visszajelzései alapján.


Vihar idején áramtalanítsuk készülékeinket,  lehetőség szerint az egyéb csatlakozókat is (kábeltévé, antenna, internet)  húzzuk ki!
Ez a megoldás a legbiztosabb és egyben költséghatékony is.


Ha vihar után mégsem működik a tévé, írjon vagy hívjon a
30 626 1021 számon
hétköznap 8-18 óra között!


A kárrendezéshez szükséges szakvélelményt legyen szó javítsáról vagy selejtezésről, elkészítem rövid időn belül.



Scroll to Top